Bart Mertens

Bart Mertens was van 1991 tot 1999 leading Art Director bij Slangen & Partners, waar hij zich specialiseerde in institutionele, politieke en consumer communicatie. Hij werkte voor NCMV, VDAB, De Lijn, Limago, Interelectra, VLAM, Sarma Lunch Garden, CVP, SP, VLD.

In 1999 werd hij Creative Director bij Saatchi & Saatchi Business Communications en leidde zijn creatieve teams naar verschillende B-to-B-awards. 8 jaar lang vormde Bart Mertens samen met Jean Huysecom het strategische en creatieve managing team bij Saatchi & Saatchi Business Communications. Zij werkten samen op verschillende internationale klanten zoals: Ansell, AD garage, Atlas Copco, Barconet, DuPont, Eurinpro, The European Commission, Gates, GTP, International Paper, Kemira, Komatsu, Nato, Nynas, Recticel, SCA, Securitas, Stow, Vasco en verschillende anderen.

In september 2007 sloegen Jean Huysecom en Bart Mertens de handen in elkaar geslagen voor een eigen project: Braindance. In korte tijd wisten ze samen een indrukwekkende klantenportefeuille samen te stellen: AD Garage, Atlas Copco, Bertels, Brady, Browning, DuPont, Hoya, MareTours, Reynaers en vele anderen... Met de knowhow van meer dan 25 jaar ervaring in institutionele, politieke, b-to-b en consumer communicatie hebben ze heel wat te bieden. 

Sindsdien, heeft Bart Mertens een heel netwerk van experten uitgebouwd in de verschillende vormen van de communicatie. Met zijn agentschap "bArtagnan" is hij de ideale man om u te helpen bij het realiseren van uw marketing doelstellingen, gaande van de ontwikkeling van een logo en huisstijl, tot de lancering van een nieuw product of service of een imagocampagne op lokaal, nationaal of internationaal niveau.

 

25/10/2018Voor uw creatieve communicatie en strategie pluggen we alle noodzakelijke resources in… maar ook niets meer!27/10/2018Het nieuwe Junior Monsterboek 7 rolt bloeddorstig van de persen…25/09/2017Onze buren brouwen een bier…16/10/2017Het nieuwe Junior Monsterboek 666 ligt op de loer